Careyn maakt gebruik van cookies om onze content beter op uw voorkeuren af te kunnen stemmen.

Akkoord Lees meer
 

mijnCliëntportaal

Careyn vindt het belangrijk dat de zelfstandigheid van haar cliënten (in de zorgcentra spreken we veelal over 'bewoners') zo veel mogelijk behouden blijft. Zelf toegang hebben tot eigen informatie hoort hier ook bij. Daarom maakt Careyn gebruik van een 'cliëntportaal'. Dit portaal heet 'mijnCliëntportaal'.

Met mijnClientportaal heeft u altijd inzage in uw eigen zorgdossier

mijnCliëntportaal stelt u in staat om op ieder gewenst moment via een computer, laptop of tablet uw zorgdossier in te zien. U bepaalt zelf welke personen (bijvoorbeeld een mantelzorger of familielid) u toegang geeft tot het portaal en welke delen deze persoon wel of niet mag inzien.

Voor cliënten die zelf niet meer kunnen bepalen of zij gebruik van mijnCliëntportaal willen maken, kan de wettelijk vertegenwoordiger dit doen.

Wat zijn de voordelen van mijnCliëntportaal?

  • U kunt nu zonder tussenkomst van een zorgmedewerker in uw zorgdossier kijken, wanneer het u uitkomt.
  • Als u dat wilt, kunt u familie en andere naasten toegang geven tot uw dossier. Zo kunt u uw naasten meer betrekken bij uw verblijf bij Careyn.

De volgende onderdelen van uw dossier kunt u inzien via mijnCliëntportaal:

  • Dossier: uw zorgleefplan en rapportages.
  • Gegevens: uw gegevens en beheer van het portaal.
  • Agenda: een overzicht van uw afspraken. U kunt er ook zelf afspraken inzetten. Afspraken die door medewerkers erin zijn gezet kunnen niet overschreven worden.
  • Berichten: speciaal voor u en uw familie/mantelzorg waar berichten gedeeld kunnen worden.

Let op: mijnCliëntportaal vervangt niet de directe en persoonlijke communicatie met de zorg.

Careyn maakt voor mijnCliëntportaal gebruik van het systeem 'mijnCaress'

Aanmeldformulieren

Documentatie

Deel deze pagina:

Contact

mijnCliëntportaal

iPad