MijnCliëntportaal stelt bewoners van onze verpleeghuizen in staat om op ieder gewenst moment via een computer, laptop of tablet uw zorgdossier in te zien. U bepaalt zelf welke personen (bijvoorbeeld een mantelzorger of familielid) u toegang geeft tot het portaal en welke delen deze persoon wel of niet mag inzien.
Voor cliënten die zelf niet meer kunnen bepalen of zij gebruik van mijnCliëntportaal willen maken, kan de wettelijk vertegenwoordiger dit doen.
Wat zijn de voordelen van mijnCliëntportaal?
- U kunt nu zonder tussenkomst van een zorgmedewerker in uw zorgdossier kijken, wanneer het u uitkomt.
- Als u dat wilt, kunt u familie en andere naasten toegang geven tot uw dossier. Zo kunt u uw naasten meer betrekken bij uw verblijf bij Careyn.
De volgende onderdelen van uw dossier kunt u inzien via mijnCliëntportaal:
- Dossier: uw zorgleefplan en rapportages.
- Gegevens: uw gegevens en beheer van het portaal.
- Agenda: een overzicht van uw afspraken. U kunt er ook zelf afspraken inzetten. Afspraken die door medewerkers erin zijn gezet kunnen niet overschreven worden.
- Berichten: speciaal voor u en uw familie/mantelzorg waar berichten gedeeld kunnen worden.
Let op: mijnCliëntportaal vervangt niet de directe en persoonlijke communicatie met de zorg.
Careyn maakt voor mijnCliëntportaal gebruik van het systeem 'mijnCaress'
Aanmeldformulieren
- Aanmeldformulier mijn Cliëntportaal - Aanmelding door de cliënt zelf
- Aanmeldformulier mijn Cliëntportaal - Aanmelding door de vertegenwoordiger