Klacht, compliment of tip

We vinden het belangrijk om te horen wat u van onze dienstverlening vindt.

Tevreden?

Bent u tevreden over onze dienstverlening en wilt u een compliment achterlaten voor een van onze medewerkers of teams? Dat waarderen wij zeer. U kunt uw compliment hier achterlaten en wij zullen ervoor zorgen dat het bij de juiste persoon of afdeling terecht komt.

Beter nog: u kunt uw positieve ervaringen met Careyn ook melden via de website zorgkaartnedeland.nl

Tips voor onze dienstverlening?

Careyn staat voor persoonlijke zorg en goede dienstverlening. Wie kan ons beter helpen deze dienstverlening te verbeteren dan u? Daarom nodigen wij u uit om onze dienstverlening te helpen verbeteren. Hoe kunnen wij u beter van dienst zijn?

Niet tevreden? Wij horen het graag!

Onze medewerkers willen u zo goed mogelijk van dienst zijn. Toch kunnen zaken niet goed gaan of anders lopen dan u verwacht. Dan horen we dat graag. We kunnen dan zo mogelijk samen met u naar een oplossing zoeken. We zien graag dat u uw onvrede eerst met een medewerker of leidinggevende bespreekt. Veelal kunnen we dan direct iets aan de situatie doen.

Als u ergens niet zo tevreden bent kunt u ons dat via onderstaande knop laten weten. Hierbij kunt u denken aan situaties waarvan u vindt dat deze anders of beter zouden kunnen maar waarbij bemiddeling door een onafhankelijke klachtenfunctionaris niet nodig is. De verantwoordelijke binnen Careyn zal hierover met u contact opnemen.

Een officiële klacht indienen

Komt u er samen in gesprek met de medewerker of leidinggevende niet uit of wilt u dit niet, dan kunt u een officiële klacht indienen. U kunt daarvoor terecht bij onze onafhankelijke klachtenfunctionaris. Deze klachtenfunctionaris zal uw klacht vertrouwelijk en zorgvuldig behandelen. Lees er hier meer over of klik op de knop hieronder. U leest er ook over een klacht in het kader van de Wet zorg en dwang (klachten over onvrijwillige zorg).